3 tips om online marketing strategisch aan te pakken

Ben jij ondernemer en ben je met online marketing nog niet zover als dat je zou willen? Dan is het slim om uit te zoomen en het fundament goed neer te zetten voor je verder gaat. Marketing bedrijven en content maken is niet moeilijk, maar goede marketing bedrijven en succesvolle content maken vereist wel tijd, … Read more3 tips om online marketing strategisch aan te pakken

De ROI van PR meten: een combinatie van kwantiteit & kwaliteit

Amsterdam, 06 november 2017 Hoewel PR geen harde wetenschap is en vooral gaat om zichtbaarheid en bereik, zijn er absoluut manieren om de return on investment (ROI) ervan te kunnen meten. Met een combinatie van kwantitatieve en kwalitatieve methodes kunnen de resultaten van PR niet alleen gemeten, maar ook geanalyseerd en vergeleken worden. Als zestig … Read moreDe ROI van PR meten: een combinatie van kwantiteit & kwaliteit

Word niet gepubliceerd!

wood writing luxury business

Amsterdam, 04 november 2017 10 manieren om te zorgen dat je content wordt genegeerd Wanneer je een blog of persbericht schrijft, heb je als doel om je publiek te bereiken. Het versturen van een persbericht naar journalisten of het indienen van een blog op een externe website zijn goede manieren om nieuwe leden in je … Read moreWord niet gepubliceerd!

Vijf vragen om jezelf te stellen voordat je een persbericht verstuurt

Chicago 17 oktober 2017 Verstuur je de beste content? Het versturen van persberichten is nog steeds gebruikelijk binnen public relations. Ook al heeft het PR-veld de laatste twee decennia heel wat ontwikkelingen gezien, voornamelijk door de introductie van het internet, zijn persberichten nog steeds heel waardevol. Tenminste, als je persbericht de moeite waard is om … Read moreVijf vragen om jezelf te stellen voordat je een persbericht verstuurt

Online beveiliging met SSL en HTTPS

security logo

Amsterdam, 08 augustus 2017 Hoe het werkt en waarom je het nu moet implementeren Hoger in de zoekresultaten van Google komen, een veilige connectie bieden en veiligheidswaarschuwingen in de browsers van gebruikers voorkomen. Hoe doe je dat? Dat kan door het gebruik van SSL en een veilige link via een HTTPS-connectie. SSL klinkt misschien als … Read moreOnline beveiliging met SSL en HTTPS

De in’s en out’s van influencer marketing

smiling ethnic woman recording video on smartphone

Influencer marketing is hot. Volgens deze studie overweegt 93% van de PR en marketing professionals om influencers in te zetten voor brand awareness. Maar voordat je je in een avontuur met een willekeurige influencer stort, zorg ervoor dat je weet waar je aan begint en waarom. Zoals met de introductie van elke nieuwe strategie of platform, begin … Read moreDe in’s en out’s van influencer marketing

Virtual Reality: Een kans voor Public Relations

man in grey dress shirt using brown cardboard vr glasses

Ondanks dat Virtual Reality (VR) voor sommige mensen nog als toekomstmuziek klinkt, is het toepassen van VR voor consumenten en bedrijven al steeds gebruikelijker. Albert Heijn heeft zelfs een campagne gelanceerd, waarbij kinderen met een telefoon en een unieke VR bril samen met astronaut André Kuipers mee op ruimtereis kunnen. Maar ook bedrijven maken steeds meer gebruik … Read moreVirtual Reality: Een kans voor Public Relations

Frankwatching – Jouw communicatie online-only? Think again!

woman in red and white plaid shirt checking the vinyl record

De veranderingen in PR en communicatie hadden de laatste jaren een focus op online ontwikkelingen. Maar waar staat offline in dit verhaal? Nou, niet op dezelfde plek als een aantal jaar geleden. Offline is aan het veranderen. Vooral door de evolutie van online PR en -communicatie, zal offline een grote rol spelen in de nabije … Read moreFrankwatching – Jouw communicatie online-only? Think again!